Saturday, July 18, 2009

PINDAH,,,,,,,,,,,,,,GOODBYE no,5 jln budi,we'll miss u 4eva


berpindah jua akhirnya,,hehehe,,,mula2 ingat memain je kan,,so it become truly la,,,huhuh
agak sedih juga la,,,,,akhirnya berpisah ngan umah tu,,coz umah tu la yg kitowang duduk selama 3 tahon kitowang belaja di jb sangat berbakti dan berjasa okay,,,,,,so memacam peristiwa pahit manis kat situ.......hehehe,,,,macam2 kejadian best x best ader,,,,,hehehe,,,


tengah berkemas time ni,,,tapi skunk blik ni da xdek pape ok
bila bersuare gemanya kalah stadium wawawaw




barangan yg da siap di packing,,,heheh tingal nk angkot



sape yg kenal saya,,,kakaka,,,,saya,,,xnk ingat,,
maka mesti kenal gambo ni,,,dan cuba anda perhatikan ibu jari saya dimuka shiapa
huhuhuhuh,,,,,gamba ni ak nak laminate kasi berkekalan ke anak cucu,,,hehehe

so babye
no,5 jalan budi taman serene park johor bahru jb
ur service to us sadly has passed the limit for us to stay so what u provide to us is muchly appreciated,,,thanks,.,,,,hahhaha mcm uma tu bleh berblogging dan lihat blog ak ni,,,kuikui

1 comment:

Anonymous said...

sedey kan...
dah 3thn kite duk kat umah tu..
mcm blaku kat umah tu kan..
walaupun rijan2 dia mcm ok lah kot..
xambik kesah pasal kite seme kan..
aa...aku nya almari yg rosak tu mcm mane..
n peti sejuk..
lupa lak nak tanye..
nanti aku msg ko..
so ar xdpt blk skrg nk tlg2 ko..
kalau aku ada kat sane mesti aku tlg2 gak..
tlg tgk ar..ahhahaa