Saturday, May 2, 2009

finallyy,,,,,,,,,,,,,

finalllly...aku update jugak,,,huhuhu,,ade jugak la yang bising2 suruh update,,kan,,,ok sekarang ni ak posting dari rumah dekat kuantan,,semalam balik,,dari jb,,quite exhausted jugak la,,,6 jam,,bayangkan,dari pukul 3 tiket sampai pukul 10 camtu sampai,,,then dah sampai pusing2 jap,,,pergi la makan kat mamak,,alone,,huhuh,,sad....

so nak order ni
mamak nasi goreng ayam ea,,,suare mamak tuh wawwww,,,memukaw,,,,,suare dia mcm ader emas kat dalam,,,kecik gilerr,,,aku pon x berape nak dengar sangat,,,uhuh,,tapi badan dia besar,laa,uhuhu then time nak bayar tuh husshh,,giler pig ar harge die,,dari na menjimatkan duit teros tak jadi,,aku makan nasi goreng ayam ngan air SUAM ok air SUAM totally rm 6 memang cekik tekak mamak tuh,,,,aku ingat rm 4.50 ker,,,so xper la lagipon jadik darah daging jugak,kan watper ar na berkire dengan diri sendiri,,aku pon bayar je la,,abes kesah itu



yummy

then kat belakang aku ader la dua mamat ni fuhh bergaya bukan main lagi nih,,,pakai baju topman coz design dia macam topman,,v neck ngan 2 contrast colour,,,,


pastukan,,,,aku dengar ar diorang borak2,,,,off coz ar,,,kuat giler dowk,,,,
dua2 tuh kecek kelate pekat lak tuh,,,,uhuh,,,raser kelakar pon ader,,,
memang la fashion tidak mengenal batasan,loghat la,,,hehe,,fuh,,,,titik

and ahad pulak,,which is esok,,,kena balik semula pukol 10.30 pagi ker jb,,,adola,,,baru balik da kene pergi pulak,,,tiket semua abez,,,,hush,,,sucks,,,but naseb baek my dad da awal2 bookkan,,so x la terganggu sangtkan,,so tu je la,,malam ni nak habes kan colouring my presentationh drawing,,,isnin kena submit,,haizz tak berkesudahan tol la,,,this thing make my brain really going out of place,,my soul lak feels scaterred,,,berderai2 ni,,selagi x submit,,ok abaiiiiiiiiiiii

2 comments:

Anonymous said...

mcm mamat... ekk..silap.. mamak yg ckp tea tarik satu tu,,ahhaha...

emm..
ler..igtkan 2org laki tu sesuatu...
ni geng faris lah ni..hehee

Mak Su said...

hrga mknn kat mamak mmg mahal ek.. :(

pssttt: tq sbb sudi folo blog maksu ya. :D