Saturday, May 30, 2009

i miss them,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,already







moga2 anda semua mendapat tempat terbaik di dalam masyarakat dan mendapat pekerjaan yang bagus2,,,hopefully dont forget me
coz i will not forget each n one of u...really,,,
moga2 reunion yg dirancang diHELDkan di indonesia menjadik,,even sekarang ni it sound like main2,,but who knows it will come true kan
coz maybe that day arrived korang semua da bergaya
terutama CITOT time tu dah kelek beg guess,gucci,cd ke,,,,ahaha who know really only god allah yg tentukan,,,
ok
miss ya already sincere kay

1 comment:

Anonymous said...

i miss u to..
kenangan kita sesama..
time mula2 kita masuk kolej..
time kita mula2 kenal..
mcm mana.. iaitu aku pnjam ko nya cd player.. pussycat doll..ahha
lps tu kat dorm.. aku slalu lepak kat dorm ko..
kene kejor anjing time sahur, time nk g makan & mcm2 lah..

time kat saujana..
byk gak kenangan kat sana..
dr saujana naek bus sesama..g kolej.. g cs...

kat rumah budi lg lah byk kenangannya..
mcm2 kita buat.. kita happy sesama.. tension sesama.. sedey seama.. gaduh nya lagi...
time kita tgk wayang.. keluar makan.. keluar bbuka puasa.. sahur.. main internet.. pergi kolej.. pergi maen boling.. g diva... macam2 lah..

ko lah kawan aku time senang & susah..
aku nak mintak maaf sesangat kat ko kalau ko ada terase hati kat aku..
seme tu hanya gurauan semata2..
aku harap ko xkecik hati..
friend forever..