Thursday, June 4, 2009

BERSAMA SEKETIKA

hurmmmmmmmmmmmmmmm,,adeh mengeluh panjang nampak,,,al maklum la penat gila wey baru balik berjumpa dengan bestfriend aku yang kecoh dan kepoh,,,,
ye la kitorang ni berjumpe pun sekali setahun masing-masing buzy ngan hal masing2 kan
perancangannya dimulakan dari kelmarin dah sebenarnya,,,kitorang saling calling2 untuk mengetahui hal terkini tentang hangout ni kan hehehe,,

ye la biase tak jadi so kalini kitorang pasttikan jadi dengan jayanya
hari aku dimulakan dengan bangun pagi dengan laptop x tutup coz aku tgk cerita jepun semalaman nak habiskan katanya,,,

so aku pon lepak2 la golek2 jap then tengok jam kol 11 lebih so aku pun gerak la pergi ke busstop sebab aku dah janji ngan kawan aku nak naik saing ehehhehe
so aku pun jalan kaki dari rumah kesane
penat jugakla,,ye ar dalame x jalan jauh,,,walhal dekat je kan
so aku pun nampak la member aku leha,,,naik ngan dia pergi megamall
kitorang semua jumpe dekat mega de best hangout place,,,yo la

then lain2 layan je la gamba,,,,kitorang pergi karaoke hehehe,,,agak release tensi harini
kitorang berjalan reramai pergi east cost mall berjemAAH
kitorang shoping2 kat carefour beli bahan melantak
kitorang posing2 kat situ
then kitorang lepak kat terminal hehehehe,,,,
hari ni banyak menggunakan kaki,,,wassalam






No comments: