Wednesday, June 24, 2009

MIDNIGHT TRANSFORMERS revenge of the fallen

semalam budak2 rumah sewa aku ajak lah,pergi nonton pratonton transformer midnight tuhh,,,hehehe,,dalam kol 11 pm tikets hehehe,,,korang tau x aku ni belom lg dapat lesen,,insya allah lah dalam ujung taon ni amek.kitorang tgk kt leisure mall jb,,,pastukan aku bawak moto selamba jer dari rumah smpai ke leisure nih,,agak jaoh lah,,,malam2 kan,,,

pastu tiketnya dibeli dah awal2 oleh dak umah aku ni pagi2 dah kua g bli,,orang leh tahan ramai juga lakan,,,setakat ni paling ramai aku tgk,,,,uhuhuh ye ar,,kt leisure kurang sikit orang kan baser kt cs jer ramai,,,,then layan gambar zass,,,,,,


baru sampai time ni sajer snap2 candid kan,,,,

ngah lepak2 so sepi ok,,time ni coz kitorang gerak sgt awal ok dalam kol 9,50 kot,,walhal tiket pukul 11 pm,,,hehe lepak jap kat atas then aku decide nak pergi cocok duit kat atm then semer na ikot uhuhuu,,,kelako lak,,,pastu kitorang pon mam kt mcd,,,mule2 aku nak bli air coke medium jek,,pastu masing2 decide nak mam kt mcd,,,wuhu,,mcm ak ketua pulakkk,,miahahahahah,,,gelak org jahat,,,,

masing2 tengah makan then borak2 jap mamat tepon,,sala seorang ahli budi la kan,,borak2 ngan seme yg ada,,,hehehe,,pastu makan time,,org agak ramai kt mcd,,,,

ni lah antara yg kitorang beli,,,faris ngan ak beli double cheeseburger,,dapp gilerr,,,yg lain beli mcchicken bagai wawawawaw

pastu borak2

then kitorang pun gerak la ke atas kan,,orang da agak ramai ok,,masing2 snap2,,,nak masuk blog jugak ke,,,itu yg kite x tawu ok,,,




memang sangat best superduper best,sangat terbaik all i can say is michael bay is next generation of george lucas,,,,mmg sgt gempak,,aku sgt tergamam ok,,,dari 10 stars aku bagi 20 stars,,hehehe,,,sgt terbaik,,,

dan yg paling terbaik adalah,,,,??????????



megan fox sgt cantik,,,very lustrous hush,,,mmg x kelip bijik mate ni tgk dia,hehehe,,
bibir dia pulak,,wooo,,,hehehe,,pg13 ok,,,






2 comments:

Anonymous said...

bestnya...
nak tgk gak cite tuuu...

Aniza Alias said...

xmo tgk..
xmo..
xmo..