Saturday, June 13, 2009

with adek (RADH)

haiii,,,hurm ari selasa lepas radh datang jb,,hehehe,,dia jek one of my closest friend kat sini yang ada,,yang lain semua da melompat merata2 dah,,dia datang jb sebab nak update and hantar resume dia kan

so ari rabu tuh,,,aku tengok dia cam pening2 da dengan resume tuh,,kelam kabut,,aku pening dibuatnya,,,pastu kitorang lepak2,,aku pun time tuh kelas sem pendek kan,,so aku wat la hal aku jap,,,


kitorang berdua jek kat studio ni time tuh agak sepi,,,



mase kat rainbow harga makanan dia kadang2 sangt x munasabahkan,kan,kan


cuba teka siapa punya


dan ini sape punya,,,hehehehe

ni satu kegilaan baru kat pelangi korang2 mesti cuba la eak,,time ni beratur nya sangat panjang ok sgt panjang,,,,tapi ak x dan na snap coz malas ar ramai2 camtuh,,,and harge dia sangat munasabah very affordable n sangat sedap,,,macam2 pilihan air dia

time ni nak balik dah,,,adik soh teman sampai atas tapi aku sangat tidak larat plus penat dan kekenyangan yg x terhingga,,so berpisah la kitoarang kat sini,,,hehehe,,,adik jalan kaki sorang2 jek,,,baser beramai2 kan,,hehehe,,,,,leh la berdikari,,hehehehe

pastu keesokanya kitorang da janji janjian na pergi tgk muvie kat city square

cerita apa????

tentu lah cerita hini



cerita ni bagi aku sangat best,,aku suka sangat tema kekeluargaan yang dibawakan
tentang asal usul la,,supaya jangan lupa hehehe,,mat saleh pon tau eakk,,then last2 la hannah reveal yang dia juga adalah miley heheheh,,,,ni kire macam ending for hannah drama la,,sangat best,,,la x rugi nonton ingat nak cri dvd dia pasni,,,pastu banyak jugak cameo dalam ni cam taylor swift,,,ada orang kat blakang aku time tuh budak2 kot menjerit2 nama taylor swift hehehe,,,gosh,,,

pastu kitorang gi mam kat mcd aktivit baser la kan


hurm keesokannya jumaat si radh pon blik semula segamat,,,,,end of story and aku pon teroskan hidop macam baser,,,gosh really dramatik,,,,,

1 comment:

Anonymous said...

alah sedihnya tgk korg ber2 je kan..
kalau x..emm.. rombongan cek kiah ler...ahahha...

best ke cool blog tuu..
mcm best ekk..
emm.. xsmpat nk try ar..

xpe..nanti blk jb aku try ler..
hehehe..

best ekk hannah montana tu...
xpe ar..nanti r tgk..
dvd..ahaha