Saturday, June 13, 2009

makan2 maybe last kot,,,,,,,,,,,,,,

assalamualaikum,,hehehe,,ni ekceli citer basi la sebab jarang sekarang on9 kan,so ade2 maser tertentu jek aku akan update hehehe,,,

sekarang ni aku tengah ambil sem pendek,,,nak habiskan matematik 2 ni,,,adoyai,,susah la,,,sem depan hopefullyy last sem untuk aku,,aku x nak dah dok kat sini,,na pergi cari angin lain,pulak,membe2 same sem ngan aku pun kebanyakannya dah habis,,so tingal 2,3 orang kot,,,sedih,,

ni la gamba kitorang pergi makan2 kat mamak style,,,hehehe,,,,ni pon maybe dah xdek kot pasni... time ni boleh lagi bergelak tawakan,,hehehe





1 comment:

Anonymous said...

wahh...
ada style ler mamak tu..eheh

emm..
minum2 je ker..
nape x mkn..
sedih ler kan..
ye ar seme dah xde..
dulu2.. kat zam..seme ada..
igt lagi satu meja yg beso tu..
reramai ngan budak abadi..
best kan..